اين نوشته هايي است ازيك دخترخوشبخت

تقدیم به آنکه آنکه چشم ها در انتظارش بارانی است

مهدی جان(عج) بدان که من تو را دوست دارم و این پیوندی خودآگاه و از روی بصیرتی روشن و زلال است .

  عشق طوفانی و متلاطم است اما من تو را دوست دارم و دوست داشتنم آرام ، استوار ، پروقار و سرشار از نجـابت است .

 دوست داشتنم در روشنایی سرچشمه می گیـرد و در زیـر نـور سبـز مـی شـود و رشـد مـی کند .

  می گویند عشق زیبایی دلخواه در معشوق می آفریند ولی بدان من با دوست داشتن تو زیبایی دلخواهم را در تو دیدم و آن را یافتم

 و به این خوشم که شب هجران به پایان برسد و طلیعه ی دلنواز وصل آشکار شود .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : مریم